FAQ

Här är några av våra mest frågade frågor. För att ge dig den bästa upplevelsen på vår hemsida, är din feedback mycket tacksam. Om du har någon fråga, vänligen maila oss på info@deluvi.se


F. Vart skickar ni ifrån?

S. Vi har vårat lager i staden Hangzhou, Zhejiangprovinsen i Kina. För att du som kund ska slippa betala fraktkostnader, importmoms, och diverse kostnader, skickar vi varje produkt separat (om du beställer mer än 1 produkt).

F. Hur lång tid tar det för min order att levereras?

S. Det tar vanligtvis 10-15 dagar för din order att levereras. I och med covid-19 finns det stor risk till att leveranstiderna ökar, upp till 30 dagar.

F. Hur lång tid tar det tills att jag får ett spårningsnummer?

S. Det tar vanligtvis mellan 1-2 arbetsdagar.

F. Är fraktkostnaden GRATIS?

S. Ja, vi står helt och hållet för fraktkostnader.

F. Kan jag avbryta min order?

S. Ja, du kan avbryta din order om vi inte redan skickat den, vilket oftast tar 12-24 timmar efter lagd order.

F. Vem kan jag kontakt om jag har problem med min order?

S. Alla frågor kan skickas till info@deluvi.se

F. Hur fungerar era betalningslösningar?

S. Du kan betala med dom största kortleverantörer eller Klarna. När du lagt din order kommer du få en orderbekräftelse.

F. Är det säkert att köpa något från er sida?

S. Vi garanterar att alla betalningar sker tryggt och säkert. Varje betalning sker via dom största betalningsleverantörerna. Vår kassa är SSL-certifierad.

F. Kommer ni sälja min information om jag anger min mejl?

S. Vi har ingen som helst avsikt att sälja kundinformation. Mejl är endast för att skicka nyhetsbrev, kampanjer och rabatter.

F. Är jag som kund tvungen att betala tullavgifter?

S. Nej, tullavgifter och liknande kostnader är något som vi, deluvi, står för.